wtorek, 5 sierpnia 2014

Wyniki konkursu "Mania zajadania"

Pięknie dziękuję wszystkim za udział w naszej zabawie. 

Niejednokrotnie docenialiście starania organizacji oraz wkład fundatorów, czym pokazaliście, że warto się starać. Tak pozytywny odbiór debiutanckiej akcji uskrzydla i zachęca do kolejnych. Lajk dla Was!

Pozostał nam ostatni krok, czyli ujawnienie zwycięzców. Pędźcie zatem obejrzeć listę, ale będzie mi miło, jeśli przeczytacie również moją refleksję i notkę o jurorskich obradach.



Tu zaczyna się refleksja: Swego czasu brałam udział w dziesiątkach konkursów. Wygrywałam często, ale trzykrotnie częściej nie. Nierzadko byłam pewna, że powalę jurora na kolana, a jednak zostawałam z niczym. Każda z sytuacji motywowała mnie do działania. tematy konkursów inspirowały do aranżowania zdjęć, szukania ciekawych kadrów, zwracania uwagi na detale, ale przede wszystkim do trenowania. Po tych setkach konkursów mam na dysku pokaźną kolekcję zdjęć, która jest dla nas fantastyczną pamiątką. Nie jestem ideałem na polu fotograficznym, ale cieszę się, że coś mi z tych zabaw zostało. Mam nadzieję, ze ci, którym nie udało się dziś pomyślą podobnie i po prostu pogratulują współzawodnikom.

Ukłon dziękczynny należy się jurorom: Małżonowi i moim siostrom za ogromny wkład i zaangażowanie. Dali z siebie wszystko, wybierając w ciągu trzech dni. To, z czego jestem najbardziej zadowolona to obiektywność oceniania. Nie mieli pojęcia czy dana osoba wygrywała już kiedyś czy nie, czy prowadzi bloga, czy jest aktywna na Menu Mani - każdy był tabula rasa. 
Sprzeczali się, zmieniali zdanie, odprawiali modły, dopytywali czy aby na pewno mam TYLKO 23 nagrody. Jednak czego by nie robili to i tak nie mieli możliwości nagrodzenia większej ilości dzieciaczków.
Po pierwszych mękach udało im się wyłonić ścisłą ... setkę. Później już szło im trochę lepiej i zamykali się w 50-ce. Najciężej było spośród ok 40 ostatecznie wybrać laureatów.
Jednak z tego, co mi wiadomo to bardzo się cieszą z powierzonego im zadania i serdecznie gratulują zwycięzcom.

Prac kreatywnych było dużo więcej niż nagród. A te mniej kreatywne przecież też urzekały. Dla każdej możnaby było napisać uzasadnienie dlaczego to właśnie ona powinna wygrać. Faktem jest, że jeszcze co najmniej kilkanaście prac powinno otrzymać upominek. Ale pamiętajmy, że sam udział i zabawa podczas przygotowywania pracy również ma duże znaczenie.

Dobór nagród też nie należał do najlżejszych. Nie każdego udało mi się zadowolić tym, co wybrał, ale mam nadzieję, że jednak trafiłam w Wasze gusta.

Wielkie dzięki należą się również osobom, firmom i pracowniom, które zgodziły się przekazać nagrody dla Was. Bez nich by się nie udało. Pamiętajcie o nich!

Pamiętajcie o bardzo ważnej sprawie: NIE PISZCIE, PROSZĘ DO SPONSORÓW! CZEKAJCIE NA MAIL ODE MNIE.



Rabat na sorbetową kolekcję od Dress You Up



otrzymają Natalka i Ola,
bo mania zajadania może ogarnąć wszystkich.
(Z miśków w miskach uśmiałam się należycie. Chociaż na początku tego nie zauważyłam, dopiero siostra zwróciła mi uwagę ;) ).





Eko torbę zakupową z wybraną aplikacją od Magdaleny Piwowar



wygrywa Wiktoria
za twórczy wkład w kuchenne rewolucje.
(Na drugim zdjęciu wygląda jakby naprawdę sama je układała :) ).






Cynamonowy Bobbin od Bobbinów


powędruje do poziomkowej Alicji
za udaną kompozycję kolorów na łonie natury.
(zgadzam się z jurorami :)
Do fotki jest też wierszyk).






Kubeczek słodkich przyjemności od Sztuki Serca



zdobywają Mikołaj i Mateusz
za lodowy hand made.
(I ogrom pracy włożony w wykonanie zadania konkursowego. Mega pozytyw :) ).






Owocowa girlanda od Misi


zamieszka w pokoiku Igorka.
Za zajadanie "pełną gębą".
(I to urocze zajadanie. Patrzę i się uśmiecham. Taki prosty motyw a wymiata :) ).






Ubranko dla dowolnego misia od Roszpunki



wybierze sobie Maja
za marchewkowy motyw przewodni.
(Oraz niekłamaną radość z (przy)gotowania obiadu i zgłoszenia konkursowego :) ).







Jedną ze smakowitych poszewek na podusię od mamimade



będzie mógł wybrać Michałek do swojego nowego pokoju.
Bo ... jak sobie ulepisz tak sobie zjesz.
(I wygrasz.
Plus za oryginalne podejście do tematu).





Wisienkowe spineczki od Kubazu


udekorują główkę Majki.
"Myślę, więc jem".
(Czyli ciekawy pomysł i zabawne minki).






Piękne podstawki pod kubki od Pętelkowo


wygrywa Viktoria - Calineczka
za mistrzowski komentarz
(który rozbawił nawet naszego tatę :) ).





Śliniaczek z kotkiem Jerry od Oops - do it again Polska


pojedzie do Jakuba
za makaronowe inspiracje teatralne.
(Bo zajadanie też może być sztuką :)
Obrazek opatrzony również wierszykiem).





Słodkie czekoladowe kolczyki od Osa handmade


przyznajemy Kasi.
Bo palce lizać to mało powiedziane.
(Ten języczek stał się ulubieńcem jurorów. Słyszę o nim od kiedy tylko pojawił się w galerii ;) ).






Deseczka w kształcie gruszki od Fandoo


otrzymuje Ignaś
za apetyczne okazywanie miłości najbliższym.
(No mega, po prostu rewelacja :) I ta radość na buzi cioci :) ).







Poduchę z metkami od Kropka w kropkę


już niedługo przytuli Lenka.
Francja elegancja na kocyku.
(Czyli kapelutek i fartuszek awww ... a ta cudna minka mnie urzeka. Poza tym ... 7 miesięcy i sama je? Fiu fiu. Amelia w tym wieku jeszcze nie siedziała ;) ).







Na jednym z fartuszków od Suzie Q


wyszyte zostanie imię Tereski.
Za "Witaminki" 3 razy TAK.
(Jeśli powstanie funpage Tereski to ja pierwsza zalajkuję. A jeśli wystąpi w "Mam Talent" to nawet wyślę smsa :) ).





Na drugim fartuszku od Suzie Q


wyszyte zostanie imię Majki
za ciekawą kompozycję tematu konkursowego.
(To jest foto specjalnie dla nas i tylko dla nas. Bardzo nam miło :) ).







Worek na buty od Drewnianego Guzika


zdobywa Mateusz
za zajadanie na pierwszym i drugim planie.
(Foty z zaskoczki są najdebeściejsze. Pełna naturalność i ... pełne buzie :) ).





Poducha z muffinką od Mama potrafi


zamieszka u Mai.
Oscar w kategorii 'film krókometrażowy', 'rola pierwszoplanowa' i 'muzyka'.
(Nic dodać, nic ująć - podpisuję się pod jurorami.
Choć w sumie dodałabym jedną kategorię: 'urok osobisty'. Za to też dostaje się Oscary?).








Owocowe kolczyki od Ta ta ra ta


wygrywa dla mamy Nikodem.
za umiejętne zobrazowanie liryki. Lub za liryczny opis obrazków.
(Czyli zgrabna historyjka foto - opisowa o pewnym małym chłopczyku i jego najnowszym doświadczeniu kulinarnym).





Wybranym dowolnie kubkiem od Dotdesign


ucieszy się Julek wraz z mamą
za manię zajadania wszystkiego
(która jest nam bardzo dobrze znana. Wszystko zje, jak leci. Nic się nie uchowa, nawet farba ...).





oraz Igusia z rodzicami
za ciekawy podział ról w kuchni.
(Podoba mi się, że tata z tatuażami w tak delikatny sposób okazuje zainteresowanie swojej córeczce. Świetne połączenie :) ).







Derwniane ciasteczka od edukatorka


piec będzie słodyczowy łakomczuch Kubuś.
Nagroda za zdemaskowanie słabości Master Chefa.
(Zgadzam się z uzasadnieniem jury :) ).






Puzzle oraz misia od Menu-Mani

zdobywają Kasia i Łukaszek
za zespołowe kucharzenie.
(Pełnia radości w kuchni - to lubię. Sama marzę o takich zabawach, ale moje córy wolą samochody ;) ).






Z kubka niekapka od Menu-Mani


będzie piła Pola.
Nagroda za umiejętność uchwycenia niebanalnego wyrazu twarzy podczas zajadania.
(Urocza malutka. Te oczęta miękczą mi serce. No przyznajcie się, że was też rozkochała :) ).


LAUREATOM SERDECZNIE GRATULUJEMY!!!


5 komentarzy:

  1. Bardzo, bardzo dziękujemy za wyróżnienie. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojeeeeeej !!!! :D D Z I Ę K U J E M Y !!! :D Kubuś od rana szczęśliwy chodzi, bo pokazałam mu, że jego zdjęcie wygrało :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo bardzo dziękujemy a moje faworytki to Lenka i Pola :) No cudne buziolki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ps niepocieszonych zapraszam na konkurs http://kusiatka.blogspot.com/2014/07/konkurs-zielono-mi.html :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna nagroda moja kuchareczka będzie bardzo szczęśliwa cieszymy się że Nas doceniliście i napewno jeszcze nie raz będziemy bawić się z Wami POZDRAWIAMY SERDECZNIE

    OdpowiedzUsuń

Keep calm and leave a comment