piątek, 13 grudnia 2013

Podwójny Liebster Blog Award dla menu-mani.blogspot.com

Kilka dni temu otrzymałam nieoczekiwaną wiadomość, która była dla mnie nie lada zaskoczeniem. A to z dwóch powodów: 
primo - zostałam wyróżniona nominacją do Liebster Blog Award, co dla osoby raczkującej w świecie blogów jest niesamowicie niesamowite;
secundo - nie miałam bladego pojęcia o co cho.
Opis akcji wyjaśnił mi sprawę i wygląda na to, że można się ucieszyć:




„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.



Nominację przyznała mi mamusiainiusia, za co pięknie dziękuję. Zapraszam na jej blog z opiniami produktów, promocji, usług dotyczących mamy i dziecka

Zgodnie z zasadami czeka mnie teraz chwila prawdy w odpowiedziach na pytania. Zatem do dzieła:

1.  Jaki jest Twój ulubiony sposób spędzania wolnego czasu?
Malowanie, rysowanie, tworzenie, sport, książki, różnego rodzaju spotkania. Podkreślam, że jest to mój ulubiony sposób, a nie to, co faktycznie robię. Obecnie w moim słowniku nie figuruje określenie 'wolny czas'. Ale to stan przejściowy :)

2. Gdzie zabrałabyś w podróż swojego ukochanego?
Na Madagaskar.

3. Trzy rzeczy, które zawsze masz przy sobie to...?
Telefon, portfel, chusteczki. Tak prozaicznie.

4. Jakie jest Twoje ulubione miasto w Polsce i dlaczego?
Kraków. Bo to miasto z duszą.

5. O czym chętnie przeczytałabyś na moim blogu?
Chętnie przejrzałabym analizę porównawczą pieluszek. Tudzież promocji.

6.Kiedy czujesz się piękna?
Gdy zobaczę to w lustrze. I gdy utwierdzi mnie w tym mąż.

7.Czym dla Ciebie jest szczęście?
Celem na każdy dzień.

8. Jaki kosmetyk dla dziecka możesz polecić?
Szampon Emolium.

9. Jak wyglądałby Twój idealny dzień?
Każdy dzień z moją rodziną jest idealny. A to za sprawą całego szeregu 
skrajnie odmiennych emocji, zdarzeń, ludzi. A do tego wszystko to jest zupełnie nieprzewidziane.

10. Gdybyś mogła zmienić jedną cechę w ludziach, co by to było?
Zawiść.

11. Jaka książka (lub książki) najbardziej Cię zainspirowała, pochłonęła, zaczarowała i sprawiła, że nie mogłaś się od niej oderwać?
"Ojciec Eliasz. Czas Apokalipsy" Michaela O'Brien.

Wczoraj dałam się zaskoczyć po raz drugi. W dodatku tą samą wiadomością. Zostałam nominowana także przez +Monika KB, której również bardzo dziękuję i zapraszam do odwiedzenia jej ciekawego bloga 
http://pamietnikmatkiwariatki.blogspot.com/
A oto jej pytania adresowane do mnie:


1. Prezent z którego najbardziej się cieszyłaś?
 Rękawiczki. Bo były otrzymane w wyjątkowym czasie od wyjątkowej osoby.

2. Co cię odstręcza u innych osób?
Wulgarność, nałogi, prostactwo, życie na pokaz, kłamliwość itp.

3. Gdybyś miała nieograniczony budżet to gdzie wybrałabyś się w podróż życia?
 Ciągle bym gdzieś jeździła. 

4. Jesteś nocnym markiem czy rannym ptaszkiem?
Jedno i drugie.

5. Koło czego w sklepie nie jesteś w stanie przejść obojętnie?
Obok butów, świeżych bułeczek i perfum.

6. Gdzie spędzisz najbliższe Święta Bożego Narodzenia?
U teściów.

7. Czy uprawiasz jakieś sporty? Jakie?
Uprawianie sportów to zbyt szumne określenie jak na moje ostatnie zaangażowanie w sport.

8. Czy jest jakaś postać historyczna, z którą chciałabyś / chciałbyś umówić się na rozmowę?
Nie wiem. Pewnie jest, ale aktualnie wolę rozmawiać ze współczesnymi postaciami. 

9. Jak najchętniej spędzasz wolny czas? 
Patrz: odp. 1 w poprzednim zestawie pytań.

10. Czy wierzysz w dar wróżbitów? Czy korzystałaś z ich usług?
Nie. Szkoda mi czasu na takie brednie.

11. Czy mogłabyś polecić mi jakąś książkę?
 Mogłabym. Niejedną. Zależy z jakiego gatunku.

Teraz, piekąc dwie pieczenie na jednym ogniu zrealizuję pozostałe kroki w konkursie. Nominacja jest z pozoru prostą czynnością, ale mnie trochę przerasta. W blogosferze poruszam się od bardzo niedawna, zatem ilość śledzonych przeze mnie blogów nie jest wystarczająca jak na wymagania tego zadania (albo nie spełnia jego warunków). A musi być ich aż 11. Uczynię za dość zasadom, ale nieco je nagnę. Otóż nominuję mniejszą ilość blogów, ale będą to te, które według mnie naprawdę na to zasługują. Bez naciągania. 
Oto i one:

http://pelnoetatowamama.blogspot.com/
http://pure-lifee.blogspot.com/
http://babyfirstspoon.blogspot.com/
http://ugotujmimamoblw.blogspot.com/
http://naturalniedziecko.blogspot.com/
http://swiatszymka.blogspot.com/

Mogę jednak zapewnić, że w przyszłości, kiedy uznam jakieś blogi za definitywnie warte śledzenia zarekomenduję je u siebie.

A oto pytania do nominowanych autorek:

1. Dlaczego piszesz blog?
2. Jakie są Twoje największe marzenia?
3. Jakie formy relaksu są dla Ciebie najskuteczniejsze?
4. Czym inspiruje Cię Twój maluch?
5. Czym potrafi rozdrażnić Cię Twój maluch?
6. Jakie masz zdanie na temat adopcji?
7. Co sądzisz o różnego rodzaju akcjach na rzecz pomocy dzieciom?
8. Czy są takie zachowania lub słowa, które drażnią Cię w innych rodzicach?
9. O czym chciałabyś podyskutować na moim blogu?
10. Dlaczego poleciłabyś/nie poleciłabyś mojego bloga innym mamom?
11. Czy zdrowe żywienie to dla Ciebie temat bliski czy obcy?

Zapraszam serdecznie na powyższe strony, a ich autorki również w nasze progi oraz do polubienia funpage na fejsie
https://www.facebook.com/pages/menu-maniblogspotcom/453634354742713?ref=hl


:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Keep calm and leave a comment